My Guestbook - Thanks for Everyone

2010. november 23., kedd

Seherezade


10 megjegyzés:

kirszti írta...

Óóóóóó de vártam már, hogy valami történjen itt!! :) És milyen szép történt! :)

Ági mama írta...

Jaj de csodálatos! Jó, hogy újra itt vagy!

Beus írta...

Köszönöm szépen! Nagyon kedvesek vagytok! Sajnos most egy évet ki kellett hagynom, de ígérem, hogy mostantól újra gyártásba lendülök!
Tele vagyok ötletekkel és színekkel! :)

MELI-BEADS írta...

Nagyon tetszik a szetted!

Cristina írta...

Beautiful!

MELI-BEADS írta...

Szia Bea!
Nagyon szépeket csinálsz,követőd lettem:))
Tetszik ez a szett,jól összeraktad a színeket.
Azt lehet tudni,hol található a mintája?

Zsófy írta...

Szia Bea!Nagyon szépeket készítesz!Nézz be hozzám van egy kis meglepi!
http://zsofygyongyei.blogspot.com/2011/03/dijakat-kaptam.html

Beus írta...

Szia Lányok! Köszönöm szépen. Aranyosak vagytok! A Seherezade szetthez nincs mintám, mert ránézésre szoktam elkészíteni.
De ha rákeresel a neten, valahol biztosan találsz. :)Ha nem sikerül, akkor írj és megpróbálom leírni. :D
Zsófy Neked pedig nagyon köszönöm a díjat, hamarosan kiteszem. :)

perle írta...

Beautiful, i love the colors

Vettike írta...

Szia! Nagyon szép a szetted! :D